- benzin
- 1988
- 5 000 cm³
- 224 LE
- 20 200 km
- ? km-re
- szervokormány
- le-fel állítható kormány
- multifunkciós kormány
- magánszemélytől eladó
- átvizsgáltatható
- keveset futott
- centrálzár
- motorosan állítható tükör
- önzáró differenciálmű (sperrdifi)
- színezett szélvédő
- rendszeresen szervizelt
- frissen szervizelt
- elektromos ablak elöl
- elektromos ablak hátul
- könnyűfém felni
- garázsban tartott
- nemdohányzó
Eladó a Foxbody ('88 Ford Mustang 5.0 GT manual convertible). Röviden: Ősmagyar, ’89-ben jött be az országba, 2.5 éve van nálam. 5s kéziváltós, nevemen van, azonnal elvihető. Friss vizsgával, embertelen idő, energia és pénz ment el a felújításra, (többek között motorfelújítás blokkfúrással-részletek lejjebb), de most sajnos bele kell ölnünk házfelújításba. Igazi V8 5000cm3, gyárilag 225 lóerő volt (tuning nélkül), az egyik legmagasabb felszereltséggel, elektromos tetős, fehér bőrbelsős. Bővebben: 1 évesen érkezett hazánkba, majd a dicsőséges idők után tizenévet állt egy garázsban, így rozsda nincs rajta. Ismereteim szerint a Route 66 tuning motor már benne volt amikor hazánkba érkezett: Compucam (Crane Powermax) 2031 vezérműtengely, hozzá passzoló dupla rugós Scorpion alu himbák, emelt Edelbrock Polymer szelepfedél, dupla vezérműlánc. Én tetettem bele már 2 Cherry Bomb gázgyorsítót (direkt bilincsesre kértem a kipufogó hátsó harmadát, így viszonylag gyorsan visszaalakítható csendessé), fordulaton elég kemény hangja van (megvan a régi rozsdamentes standard dobja, adom hozzá), de lehet vele feltűnésmentesen is közlekedni (legalábbis hang szempontjából). A blokk amúgy legendás, pár száz lóerőt simán ki lehet még belőle csiholni (pl. írt ECU, nagyobb befecskendezők, esetleg kompresszor vagy turbó). Amúgy minden IS van hozzá Rockauto-n, sőt általában 3-10 féle alkatrészből tudsz válogatni igény és pénztárca szerint, ha bármi kéne hozzá, kint hihetetlen kultusza van. Amúgy még vám-áfa szállítással sem mondanám drágának az alkatrészeket hozzá, szerintem olcsóbb, mint egy átlag oldtimerhez. Az equalisert kivéve a legmagasabb felszereltsége volt: tempomat, klíma (nem működik, de behúz, én soha nem használtam, 99%-ban tető nélkül mentem vele) minden elektromos: ablakok, kisablakok, tető: ezek frankón működnek, a tetővászon ráadásul viszonylag új (nem ázik, pontosan csukódik). Központizár: ez speciel nem, de adok hozzá egy vadiúj központizár motort. 140-nél gyorsabban nem mentem vele, ott még finoman suhan, de egy Teams callt már nem tudnál kivitelezni. A hivatalos vége 225, ami elég menő lehetett ’88-ban, de ott már azért elég kemény lehet a szélzaj. A Quadra shock felfüggesztés miatt a futómű szerintem jobb mint a kortárs izomautóké, a teljesítményről nem is beszélve. Mivel GT, ezért a nagyobb 8.8-as hátsóhíd van benne. Legmélyebb tisztelettel megkérem az önjelölt értékbecslőket, hogy az árazási tapasztalataikat egy külön saját posztban osszák meg az érdeklődőkkel, ne itt. Van amcsiV8 sokkal olcsóbban, sőt akár izomautó is, őt az fogja megvenni akinek ez a Foxbody kell, ami ha akarja klasszik oldtimer, ha akarja egy sportautó. Mérni soha nem mértem, SOK lóerő van benne, és végtelen nyomaték. Azért aki 1.4 Astrából ül át, nem árt ha hozzászokik, nem érdemes fullkreténbe nyomni a gázt. Pár hét használat után a mechanikus sperrdiffinek köszönhetően már precízen terelhető a hátulja. Tűlábúaknak kevésbé ajánlott, kissé férfias a kuplung mert bowdenes. ’88-as, így a motor még Speed Density-s lenne, de szerencsére a floridai Mustangok már 88-ban is MAF-osak voltak, így ez is az, ami nemcsak hogy jóval kevesebb probléma forrás, de az esetleges további tuningot is könnyebbé teszi. Szervizek a teljesség igénye nélkül: szinte teljes motor(tér)generál: blokk fúrás gépműhelyben, új dugattyúk-gyűrűk, csapágyak, tömítések, lánc lánckerékkel. Vezérműtengely köszörülés, új hidrotőkék-befecskendezők-gyer
tyák-gyertyakábelek, új kuplung-csapágy-villa-állíthat ó kuplung bowden. Kipufogó felújítás, Cherry Bomb gázgyorsítók. Új tárcsák és betétek elől, új dobbetétek hátul, új dobfék munkahengerek, új kerékcsapágy, új gátlók hátul (Quad Shock), új kerékcsavarok, új szilentek. Új önindító-generátor-szíjtárcsa- feszítőgörgők, minden az USA-ból rendelve. Kormánymű felújítva, új vízcsövek, folyadékok cserélve. Új lámpák, termosztát, gyújtáskapcsoló, vízhőfok érzékelő, 2 lamdaszonda (2 katalizátor van benne). Benzintank javítás, betöltőnyílás tömítés csere, üzemanyag úszó javítás, nagynyomású benzinpumpa. Solenoid relé csere, lámpa kapcsoló csere. Nemrégi nagyteljesítményű Banner akku. Javítás fényképekkel dokumentálva. Ha ezeket összeadjuk, érthető hogy miért nem 3 millióért hirdetem. Az illúziók elkerülése érdekében azért a kocsi nem OT állapot, eufemizáljuk azt hogy patinás. Pl. a kormányszervó kezd egyre hangosabb lenni, mondjuk gyárilag se volt csendes, külön Mustangos viccek vannak róla. A bordó-fehér stricibelső egész jól átvészelte az elmúlt 35 évet, de többek között pl. a vezetőülés kissé ki van repedezve. Az esztétikával akartam először foglalkozni, de egyre jobban belemélyedtünk a műszaki részletekbe, így ezekre már nem jutott idő. Persze messze nem vállalhatatlan, a rózsaszín ködön át pl. nem látom a bal első sárvédő fényezésen levő repedést, a lökhárítón a parkolási pittyputtyokat, 1-2 horpadást, de a többinek nagyrészt elég lenne a polír. 12.600 mérföld körül mutat az órája, de a felújítás óta kb. 1500 mérföldet mentem vele. A retro műszerfal annyira menő, hogy a legújabb Mustangban is lehet ilyet választani a digitális témák közül. Csak a 17-es Cobra-like (amúgy BBS) felni van az árban, a 16-os korhű és a 18-as piros betétes felni külön megegyezés kérdése. A forgalmiban 1985 van írva és az annak megfelelően alacsonyabb teljesítmény, de blokkszám szerint is igazoltan 1988-as gyártás. Teremgarázsban tartom leponyvázva, ezért ha kérhetem csak komoly érdeklődők hívjanak, esőben sem vinném ki. Kulturált magánszemélynek szeretnénk eladni, ezért alacsony intelligencia szinttel küszködők, illetve a „hirtelen rám tört a veteránautó fíling, de délutánra már el is múlt” típusú, telefonban alkudozó versenyzők legyenek szívesek megkímélni hívószám nélküli telefonhívásaiktól, autót hordában vásárlók pedig a megjelenésüktől. Megtekintés XVII. vagy X. ker, érdeklődni pm-ben. Kérésre további képeket küldök, illetve videót is, itt nem tudok feltölteni. Irányár 4.480.000 Ft.- benzin
- 2016
- 3 721 cm³
- 305 LE
- 74 006 km
- ? km-re
- fedélzeti számítógép
- tempomat
- szervokormány
- le-fel állítható kormány
- ki-be állítható kormány
- multifunkciós kormány
- visszagurulás-gátló
- hangvezérlés
- Bluetooth-os kihangosító
- tolatókamera
- CD-s autórádió
- rádió
- indításgátló (immobiliser)
- automata fényszórókapcs.
- riasztó
- vezetőoldali légzsák
- sötétedő belső tükör
- garantált futott kilométer
- centrálzár
- MP3 lejátszás
// LEINFORMÁLHATÓ GARANTÁLT FUTÁSTELJESÍTMÉNY // MEGKÍMÉLT ÁLLAPOT, 74eKM, MEGBÍZHATÓ 3.7 V6 BENZINMOTORRAL, KULCS'NÉLKÜLI NYITÁS/ZÁRÁS/INDÍTÁS, LED'FÉNYSZÓRÓ, TOLATÓKAMERA, BŐR'BELSŐ, BŐR-MULTIKORMÁNY, TEMPOMAT, GYÁRI CD/USB-RÁDIÓ, KIVÁLÓ GUMIK, 19' MUSTANG GT ALUFELNIK, JÓ GUMIK, + DOKUMENTÁCIÓ!
- benzin
- 2016
- 4 951 cm³
- 419 LE
- 173 500 km
- ? km-re
- 12 hónap megvásárolható garancia
- fedélzeti számítógép
- GPS (navigáció)
- tempomat
- szervokormány
- le-fel állítható kormány
- ki-be állítható kormány
- multifunkciós kormány
- visszagurulás-gátló
- hangvezérlés
- Bluetooth-os kihangosító
- tolatókamera
- CD-s autórádió
- rádió
- indításgátló (immobiliser)
- riasztó
- vezetőoldali légzsák
- centrálzár
- garantált futott kilométer
- sötétedő belső tükör
ÁFÁS ÁR! EURÓPAI KIVITEL! GARANTÁLT, LEINFORMÁLHATÓ FUTÁSTELJESÍTMÉNY! DIGITKLÍMA, GPS NAVI, LÉGZSÁK, ESP, ABS ÉS MÉG SZÁMTALAN EXTRA! SZERVIZPARTNERÜNKNÉL DÍJMENTES MŰSZERES ÁTVIZSGÁLÁST BIZTOSÍTUNK, MELYRŐL TÖBB MINT 25 PONTOS ÁLLAPOTLAPOT KÉSZÍTÜNK ÖNNEK! FIX HAVI TÖRLESZTÉSŰ LÍZING KONSTRUKCIÓK CASCÓVAL, VAGY CASCO NÉLKÜL, AKÁR HITELFEDEZETI BIZTOSÍTÁSSAL! A GÉPKOCSI PONTOS FELSZERELTSÉGÉRŐL ÉS ÁLTALÁNOS ÁLLAPOTÁRÓL, PARAMÉTEREIRŐL KÉRJÜK A HELYSZÍNEN SZEMÉLYESEN GYŐZŐDJÖN MEG. ALVÁZSZÁM: 1FA6P8CF0G5335041
- benzin
- 2016
- 4 951 cm³
- 419 LE
- 73 200 km
- ? km-re
- fedélzeti számítógép
- tempomat
- szervokormány
- le-fel állítható kormány
- visszagurulás-gátló
- hangvezérlés
- Bluetooth-os kihangosító
- tolatókamera
- CD-s autórádió
- magánszemélytől eladó
- rádió
- törzskönyv
- indításgátló (immobiliser)
- riasztó
- vezetőoldali légzsák
- centrálzár
- garantált futott kilométer
- sötétedő belső tükör
- MP3 lejátszás
- ABS (blokkolásgátló)
- benzin
- 2016
- 4 951 cm³
- 419 LE
- 68 000 km
- ? km-re
- fedélzeti számítógép
- tempomat
- szervokormány
- le-fel állítható kormány
- visszagurulás-gátló
- hangvezérlés
- Bluetooth-os kihangosító
- tolatókamera
- CD-s autórádió
- magánszemélytől eladó
- rádió
- indításgátló (immobiliser)
- riasztó
- vezetőoldali légzsák
- sötétedő belső tükör
- centrálzár
- MP3 lejátszás
- ABS (blokkolásgátló)
- kulcsnélküli nyitás
- utasoldali légzsák
- benzin
- 2020
- 5 038 cm³
- 450 LE
- 118 000 km
- ? km-re
- tempomat
- le-fel állítható kormány
- visszagurulás-gátló
- Bluetooth-os kihangosító
- tolatókamera
- kihangosító
- tolatóradar
- sávtartó rendszer
- érintőképernyős monitor
- indításgátló (immobiliser)
- riasztó
- vezetőoldali légzsák
- centrálzár
- sötétedő belső tükör
- ABS (blokkolásgátló)
- utasoldali légzsák
- reflektorasszisztens
- térdlégzsák
- motorosan állítható tükör
- ESP (menetstabilizátor)
Járműveink akár 3 éves NETRISK-DEFEND INSURANCE garanciával is megvásárolhatóak! Tekintse meg további eladó autóinkat a - JÁRMŰVEK UGYANITT - menüpont alatt és kérdéseivel forduljon hozzánk bizalommal. AZ ÁRVÁLTOZTATÁS, ELADÁS JOGÁT FENNTARTJUK! JELEN HIRDETÉS NEM SZÁMÍT AJÁNLATTÉTELNEK! --- Beszámítás, értékegyeztetést követően, kizárólag számunkra is reális áron lehetséges!--- MIELŐTT SZEMÉLYESEN MEGTEKINTENÉ A JÁRMŰVET KÉREM FELTÉTLENÜL VEGYE FEL A KAPCSOLATOT ÉRTÉKESÍTŐNKKEL! A hirdetésben szereplő gépjárművek NEM minden esetben a HIRDETŐ CÉG TULAJDONÁT képezik!
- benzin
- 2012
- 4 951 cm³
- 446 LE
- 30 944 km
- ? km-re
- fedélzeti számítógép
- tempomat
- szervokormány
- le-fel állítható kormány
- multifunkciós kormány
- CD-s autórádió
- érintőképernyős monitor
- törzskönyv
- indításgátló (immobiliser)
- riasztó
- keveset futott
- vezetőoldali légzsák
- centrálzár
- MP3 lejátszás
- ABS (blokkolásgátló)
- utasoldali légzsák
- ASR (kipörgésgátló)
- MP4 lejátszás
- motorosan állítható tükör
- autóbeszámítás
Ford Mustang BOSS 302 5.0 V8 446LE, Egy igazán ritka Limitált példány 544-es kiadás. Honosítva, A képeken látható szép állapotban, kevés km-el. Egyéb kérdés miatt nyugodtan telefonáljanak. Extrái: Klíma, Elektromos ablak, Elektromos tükör állítás, Tempomat, AUX/CD csatlakoztatási lehetőségek, Multikormány. Köszönjük, hogy elolvasta és megtekintette hirdetésünket. Autóinkba Csere-Beszámítás-Ráfizetés lehetséges. Kérésre Alvázszámot kiadunk. Tekintse meg további járműveinket, Budapesti telephelyünk szombaton is nyitva! Több mint 100 jármű egy telepen! Jelen hirdetés nem minősül ajánlattételnek. Hirdetésben szereplő szöveghibáért további f. e. l. e. l. ő. s. s. é. g. e. t. /kockázatot nem vállalunk. Kérjük tekintse meg teljes kínálatunkat a helyszínen. Nyitva tartás: H-P: 09:00-18:00, Szombaton: 09:00-14:00. Címünk: 1151 Budapest Külső Fóti Út 26. Telefon: +36709049977, Ügyfélparkoló a kereskedésen belül, tömegközlekedéssel 124-es busz Régi Fóti u.-i megállója. Autóinkba más jármű Cseréje-Beszámítása-Ráfizetése Lehetséges, több darab esetén is! Cégünkkel kapcsolatban tekintse meg weboldalunkat w w w. all-car. hu amit az alábbi linken megtalál.
- benzin
- 2020
- 5 038 cm³
- 480 LE
- 26 500 km
- ? km-re
- fedélzeti számítógép
- vezetési mód állítás
- GPS (navigáció)
- távolságtartó tempomat
- sebességfüggő szervo
- tempomat
- ráfutás-érzékelő
- le-fel állítható kormány
- multifunkciós kormány
- visszagurulás-gátló
- hangvezérlés
- 360° kamera
- Bluetooth-os kihangosító
- tolatókamera
- tolatóradar
- CD-s autórádió
- magánszemélytől eladó
- sávtartó rendszer
- rádió
- sávváltó-asszisztens
Eladó a képeken látható Ford Mustang Bullitt. Az autó hibátlan állapotú szinte új. Ha kérdése van kérem hívjon bizalommal.
- benzin
- 2020
- 5 038 cm³
- 460 LE
- 42 116 km
- ? km-re
- fedélzeti számítógép
- GPS (navigáció)
- távolságtartó tempomat
- tempomat
- szervokormány
- le-fel állítható kormány
- multifunkciós kormány
- Bluetooth-os kihangosító
- tolatókamera
- kihangosító
- újkorától magyarországi
- sávtartó rendszer
- szervizkönyv
- érintőképernyős monitor
- automata fényszórókapcs.
- indításgátló (immobiliser)
- Apple CarPlay
- Android Auto
- keveset futott
- garantált futott kilométer
Gyári garancia 2025.12-hó vagy 100.000 km futásig! A használt autó árak visszavonásig érvényesek, tájékoztató jellegűek, nem minősülnek ajánlattételnek, a képek csak illusztrációk. További információkért kérjen árajánlatot vagy vegye fel velünk a kapcsolatot.
- benzin
- 2019
- 5 038 cm³
- 450 LE
- 66 399 km
- ? km-re
- fedélzeti számítógép
- vezetési mód állítás
- távolságtartó tempomat
- sebességfüggő szervo
- ráfutás-érzékelő
- le-fel állítható kormány
- multifunkciós kormány
- visszagurulás-gátló
- hangvezérlés
- Bluetooth-os kihangosító
- tolatókamera
- tolatóradar
- CD-s autórádió
- magánszemélytől eladó
- sávtartó rendszer
- rádió
- sávváltó-asszisztens
- indításgátló (immobiliser)
- vezetőoldali légzsák
- riasztó
Akár naponta kaphat értesítést, ha keresésének megfelelő új hirdetést adnak fel!
Kattintson a Hirdetésfigyelő beállítása gombra a keresés mentéséhez és a hirdetésfigyelő kéréséhez.